Pierwsza na świecie reklama za którą w ogóle nie musisz płacić, nawet jeśli przyniesie Ci 1.000.000 $ zysku!

Wielu przedsiębiorców chce być w Internecie i przyciągać nowych klientów zdecydowanych na zakup ich usług. W tym celu najczęściej decydują się na zakup reklamy. Niestety, w takim przypadku, cała odpowiedzialność i ryzyko jej skuteczności spoczywa właśnie na nich, nawet jeśli sprzedawcy reklam twierdzą inaczej. Co więcej, już na starcie ponoszą koszty, i to zazwyczaj niemałe.

Przedsiębiorca wierzy, że tak musi być. Nikt mu nie powiedział, że może być inaczej, że można „mieć” reklamę, która będzie spełniać poniższe warunki:

  • będzie mógł za nią zapłacić dopiero wtedy, gdy przyniesie mu ona zyski,
  • będzie prawdomówna,
  • będzie ekologiczna.

Kiedy idziemy do fryzjera, płacimy nie przed ale po wykonaniu usługi, gdy jesteśmy zadowoleni z efektu. Dlaczego więc przedsiębiorcy płacą za reklamę zanim zobaczą, czy została ona prawidłowo wykonana (czyli jest skuteczna i przyciąga nowych klientów)? Reklama, za którą przedsiębiorca płaci dopiero wtedy, gdy uzna, że działa i przynosi mu nowe zlecenia, które przekładają się na wymierne zyski finansowe to naturalna kolejność w świecie usług.

Często twórcy reklam obiecują dużo rzeczy na wyrost, koloryzują. Tym sposobem chcą wykazać się przed przedsiębiorcami, dla których pracują, dużą skutecznością w przyciąganiu zainteresowania klientów. Taka sytuacja rodzi wiele problemów i nawet największe zainteresowanie w postaci dużej ilości zapytań nie zrekompensuje komplikacji w obsłudze klientów, ich niezadowolenia i utraty renomy. Dzięki reklamie prawdomównej przedsiębiorca nie musi stosować żadnych sztuczek, aby wybrnąć z wcześniej złożonych obietnic. A jego klienci wracają, polecają jego usługi innym użytkownikom Internetu i pozostawiają najlepszą opinię.

Świadomi przedsiębiorcy chcą, aby reklama niosła prawdziwy przekaz a nie zanieczyszczała przestrzeń (również tę wirtualną). Takie niepożądane, niszczycielskie działanie marnuje zasoby, energię elektryczną oraz zabiera uwagę i czas internautów, którzy muszą marnować go na kasowanie niechcianych, niezamówionych reklam, zapychających ich skrzynki mailowe. Mimowolnie, taki przedsiębiorca zyskuje miano spamera. Natomiast reklama ekologiczna to komunikat wyświetlany jako odpowiedź na zapytanie wpisane w okienko wyszukiwarki i wybrane przez internautę z listy linków prowadzących na konkretne strony serwisów internetowych.

My oferujemy przedsiębiorcom reklamę właśnie tak skonstruowaną.

Przeczytaj więcej:

Na co przedsiębiorca nie musi poświęcać swojego czasu i energii współpracując z nami?

Dla jakich przedsiębiorców możemy pracować?

Oferta dla przedsiębiorcy - banner